info@marm.com.tr
+90 216 560 0 724
Marm Assistance > Terzi Usulü Çözümler > Çağrı Merkezi Çözümleri

Çağrı Merkezi Çözümleri

En son teknolojiye sahip çözüm merkezimizde; çok deneyimli bir ekip vardır ve bu ekip, rakipsiz bir cevap süresiyle gece gündüz yirmidört saat yardım hizmetleri verir.  Ayrıca, +10 dilin mevcudiyeti de, dil engellerini ortadan kaldırır

Özel ihtiyaçlarınız için Marm Asistanlık ile yenilikçi ve ultra duyarlı çözümler alın. 1986 yılından beri var olan bir “çözüm merkezi”.

İmkanlar

24 saat MD’ler ve RN’ler istihdam eden sağlık ekibimizle – hastalarınızı en uygun sağlık kuruluşuna etkin bir şekilde yönlendirebiliriz, vakalarınızı yönetebiliriz, hastalarınızın tüm hastane yatış ve tedavi evresini izleyebiliriz ve bu süreç zarfında sağlıkla ilgili olarak ortaya çıkan diğer tüm ihtiyaçlara çözüm getirebiliriz.

Çok deneyimli Tele-Teknisyenlerimiz; araç sorunlarıyla ilgili olarak telefonla hızlı ve kolay çözümler sunarlar. Tele-teknisyen ekibimiz; üreticiler için aynı zamanda zamandan tasarrufu da sağlayan sıfıra yakın maliyetlerle, telefonla hızlı ve kolay çözümler sunar.

  • 7/24 Çağrı Hizmeti ve Sağlık Ekibi Desteği
  • Çağrı Yönlendirme
  • Müşterilerin Protokol Çerçeveleri dahilinde Vaka Yönetimi
  • Konferans Görüşmesi Hizmetleri
  • Etkileşimli Sesli Yanıtlama (IVR) Sistemi
  • Sağlık Danışmanlığı Hizmetleri
  • Çok Dilli Çağrı Merkezi Yapısı
  • Düzenli Aylık Faaliyet Raporları

Basit dil desteğinden daha karmaşık işletme yönetimine kadar değişik yetenekler gerektiren geniş bir vaka yelpazesinde yılların deneyimi.

Paydaşların karşılanmamış ihtiyaçlarına cevap veren iyi tanımlanmış, deneyimle kanıtlanmış ve maliyet-etkin işletme strateji ve taktikleri.

Verilen hizmetlerin hem sayısı hem de türü olarak geniş bir ağ yelpazesiyle birlikte bir işletme avantajına dönüşen Türkiye’de ve MENA’da yüksek bir kapsama oranı-doğrudan ağ gerektiren en uzak bölgeler ve devlet hastaneleri bile kapsama alanı içindedir.

Sağlık danışmanları ve yetkilileri yılın 365 günü 7/24 görev başında: uzmanlık alanları, iyi tanımlanmış bir iletişim ve eylem planıyla sağlık departmanınca daima kapsanır-bunlar, yüksek seviyede düzenlenmiş iki endüstri olan havacılık ve tıptaki deneyimle çıkmıştır.

Bize sorularınızı gönderin, ihtiyacınız olan desteği sağlayalım

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience.